Budućnost poslovanja u fokusu: Treća ORBIZ konferencija okupila preko 200 učesnika

4 minuta čitanja

Sarajevo je protekle sedmice, 12. i 13. decembra, bilo domaćin trećeg izdanja ORBIZ konferencije, bosanskohercegovačke platforme za edukaciju, umrežavanje i promociju inovativnih poslovnih rješenja.

Ovaj jedinstveni događaj, koji su organizovali B2B poslovna platforma Bizbook.ba i komunikacijska agencija KENSHO Communications, održan je pod temom „Business Structure of the Future“ u prostorijama CineStar Cinemas Sarajevo i kompanije Bloomteq.

U toku dva dana, konferencija je okupila preko 200 učesnika, više od 50 bosanskohercegovačkih kompanija i preko 20 govornika, panelista i stručnjaka iz Bosne i Hercegovine i regiona, koji su obuhvatili različite poslovne ideje, izazove, ali i rješenja modernog poslovanja, te predstavili trendove i budućnost.

Izazovi i prilike poslovnog svijeta na ORBIZ konferenciji: Inovacije, održivost i digitalizacija u fokusu prvog dana

Prvi dan ORBIZ konferencije obilježen je raznovrsnim temama koje reflektuju izazove i prilike modernog poslovnog svijeta. Od uticaja brendiranja i pripreme kompanija za prodaju, do izazova uvoza radne snage i franšizinga, svaki segment programa bio osmišljen da pruži učesnicima teme koje nisu često dio konferencijskog mainstreama, ali i ponudi praktična znanja iz ovih oblasti.

Među najzapaženijim predavanjima istaklo se izlaganje prof. dr. Rasima Jusufovića, direktora projekta ASA bolnice, koji je na inspirativan način predstavio viziju inovativnog zdravstvenog ekosistema u BiH, dr. sci. Sanele Tunović, PR direktorice agencije Via Media, koja je podijelila priču o pripremi kompanije za prodaju na primjeru akvizicije agencije Rent a PR, te Juraja Čošića, direktor kompanije Fortis Labor iz Zagreba, koji je pokazao kako privatni sektor može preuzeti vodeću ulogu u digitalizaciji transparentnog djelovanja državnih institucija i jedinica lokalne samouprave.

Na panelu “Uloga preduzetnica u razvoju održivih poslovnih rješenja”, Arijana Kovačević i Biljana Jorgić razgovarale su o ključnoj ulozi žena u razvijanju održivih poslovnih rješenja, dok je Ines Amitović, istaknula je važnost bankarske podrške u ovom procesu na primjeru ProCredit Bank BiH.

Praktična znanja i fokus na mladima drugog dana

Drugi dan konferencije fokusirao se na edukaciju, mentorstvo i praktične aspekte razvoja biznisa, sa temama koji su prisutnim mladim preduzetnicima i preduzetnicama pomogli da čuju korisne lekcije za njihov preduzetnički put, te praktičnom učenju kroz radionice na teme cyber sigurnosti, finansija i liderstva sa stručnjakinjama za 20 učesnika i učesnica.

Poseban segment bio je posvećen mladim preduzetnicima i preduzetnicama iz BiH, koji su predstavili svoje biznise pred stručnim žirijem i publikom. Priliku za predstavljanje dobilo je 10 biznisa, a nagradu ORBIZ Pitch Award powered by Business Academy u iznosi od 2400 eura, osvojio je biznis Vangardia.

“Jedan od glavnih ciljeva ORBIZ konferencije je, osim znanja i prilika za umrežavanje, pružiti priliku mladima da predstave svoje ideje i poslovne poduhvate pred iskusnim stručnjacima i liderima industrije. Smatramo da je od ključnog značaja podržati naše mlade poduzetnike, jer oni donose svježinu, inovativnost i novu energiju bosanskohercegovačkoj poslovnoj sceni. Njihove biznis priče i kreativni pristupi inspirišu sve nas, a naš zadatak je da im pomognemo u izgradnji kvalitetnih i uspješnih kompanija”, ističu organizatori.

Treća ORBIZ konferencija još jednom je potvrdila svoj status značajnog poslovnog događaja u Bosni i Hercegovini, pružajući platformu za razmjenu znanja, iskustava i ideja. Organizatori su najavili još inovativniji program za narednu godinu, uz poziv svim zainteresovanima da budu dio ove jedinstvene priče o budućnosti poslovanja.

Sponzori ovogodišnje ORBIZ konferencije bili su ProCredit banka, ASA Bolnica i ASA Institut, Alma Ras, Disti & AwareGo, Alphabet Group, Sprind, SinMax namještaj, MakZara, Link Group, Oaza, Klas, Ibis Styles Hotel. Partneri događaja bili su OREA, E-commerce asocijacija u BiH, Bloomteq, Fondacija 787 i Cinestar Cinemas Sarajevo, a ekskluzivni payment partner Monri. Službeno vozilo konferencije bio je STARline Mercedes-Benz.

(Vijesti.ba)

x
Podijeli ovaj članak