Izvršni direktor McDonald’sa Chris Kempczinski rekao je u četvrtak da nekoliko tržišta na Bliskom istoku, pa čak i neka izvan regije, doživljavaju “značajan poslovni uticaj” zbog sukoba između Izraela i Hamasa, kao i “povezanih dezinformacija” o brendu.
Veliki zapadni lanci brze hrane, uključujući McDonald’s, pogođeni su uglavnom spontanom kampanjom bojkota na lokalnom nivou zbog vojne ofanzive u Pojasu Gaze od smrtonosnog napada Hamasa na jugu Izraela 7. oktobra, navodi Reuters.
Zapadni brendovi osjećaju uticaj kampanje u Egiptu i Jordanu, a postoje znakovi da se kampanja širi i u nekim drugim arapskim regijama kao što su Kuvajt i Maroko.
Smatra se da su neke od kompanija na koje je kampanja usmjerena zauzele pro-izraelske stavove, a za neke se tvrdi da imaju finansijske veze s Izraelom.
Podsjećamo, malezijska franšiza popularnog lanca restorana brze hrane McDonald's tužila je pokret koji promoviše i poziva na bojkot Izraela.
Kao razlog za to su naveli izjave za koje smatraju da su naštetile njihovom poslovanju i nanijeli im značajne finansijske gubitke.
(Vijesti.ba)