Pokretanje biznisa kao razlog za ostanak mladih u BiH

2 Min Read

Kampanja istražuje različite emocije i dileme mladih ljudi u BiH, a fokusira se na njihove želje, strahove i odluke u vezi sa ostankom ili odlaskom iz BiH.

– Istraživanje o položaju i potrebama mladih iz 2022. godine koje je proveo Institut za razvoj mladih KULT pokazalo je da se više od polovine mladih izjasnilo da bi napustilo Bosnu i Hercegovinu. Razlozi su bili različiti, a većinu tih razloga povezivalo je isto – nedostatak prilika. Tako je većina tih mladih, kako je istraživanje pokazalo, rekla da bi ostala u svojoj zemlji ukoliko bi imala priliku npr. pokrenuti vlastiti biznis – saopćeno je iz tog instituta.

Navode da prilika za mladu osobu može značiti mnogo, pa i ostanak i izgradnju bolje budućnosti ovdje, u BiH.

Često nudeći mladima i onima koji rade s mladima različite prilike, za razliku od ustaljenog mišljenja na ovim prostorima kako su mladi pasivni i ne žele djelovati, Institut se svakodnevno u svom radu susreće sa sjajnim, inspirativnim i motiviranim ljudima i njihovim pozitivnim pričama.

– Upravo zato nastala je kampanja #JOSUVIJEKSAMTU koja istražuje različite emocije i dileme mladih ljudi u BiH, a fokusira se na njihove želje, strahove i odluke u vezi sa ostankom ili odlaskom iz BiH. Kroz iskrene i autentične razgovore, otvara se prostor za dijalog o izazovima s kojima se mladi danas suočavaju – navodi se u saopćenju.

- OGLAS -

Učesnici kampanje podijelili su svoje lične priče o tome zašto žele ostati u BiH, ali i zašto su nekada razmišljali o odlasku, otkrivajući razloge koji stoje iza toga – od profesionalnih ambicija, ličnih vrijednosti, do težine svakodnevnog života i prepreka na koje nailaze.

– Lične priče zaista mogu biti ključne za motivaciju drugih mladih ljudi i pomoći im da se suoče sa svojim problemima i pronađu rješenja, ali važne i za institucije vlasti koje mogu prepoznati načine kako pomoći mladima i zadržati ih u ovoj zemlji – poručili su z Institut za razvoj mladih KULT.

(Vijesti.ba / FENA)

Share This Article