Kazna je izrečena nakon gotovo godinu dana duge istrage.
Agencija je navela da je kompanija Infinite Style E-Commerce Co Ltd, koja rukovodi prodajom Shein brenda, dovodila kupce u zabludu u vezi s popustima te da je kompanija prihvatila kaznu.
Prema francuskim propisima, referentna cijena za bilo koji popust mora biti najniža cijena koju je trgovac ponudio u posljednjih 30 dana prije sniženja.
Shein je prekršio to pravilo tako što nije uzimao u obzir prethodne ponude, a ponekad je čak povećavao cijenu prije nego što bi primijenio popust, navela je agencija.
Istraga je pokazala da je kompanija “zavaravala potrošače u pogledu stvarnih popusta koje su mogli ostvariti.”
Analiza, koja je obuhvatila hiljade proizvoda na Sheinovoj francuskoj web stranici u periodu od 1. oktobra 2022. do 31. augusta 2023., otkrila je da:
57% navodnih ponuda nije zapravo nudilo sniženu cijenu,
19% imalo je manji popust nego što je oglašeno,
11% je zapravo predstavljalo povećanje cijene.
U saopštenju, Shein je naveo da je francuska agencija u martu prošle godine obavijestila Infinite Style E-Commerce Co Ltd (ISEL) o prekršajima vezanim za referentne cijene i ekološke propise, te da je kompanija u roku od dva mjeseca poduzela korektivne mjere.
„To znači da su svi uočeni problemi riješeni prije više od godinu dana“, navodi Shein, dodajući da je ISEL posvećen poštivanju francuskih zakona i regulativa, piše Reuters.
(VIJESTI.BA)