Podaci turista o kreditnim karticama ugroženi nakon cyber napada na hotele

2 Min Read

Grupa pod nazivom RevengeHotels sada koristi vještačku inteligenciju kako bi napadi bili “efikasniji i dosegli dodatne regije”, upozorio je Kaspersky u septembru, nakon onoga što je nazvao “novim talasom” napada na hotele usmjerenih na pristup informacijama o plaćanju gostiju.

– Analiza pokazuje da mnogi od novih zlonamjernih programa korištenih u ovim napadima sadrže kod vjerovatno generiran pomoću umjetne inteligencije, što ih čini sofisticiranijim i težim za otkrivanje – objasnio je Kaspersky.

– Čak i poznate sheme, poput phishing e-poruka, postaju teže uočljive za običnog korisnika – rekao je Lisandro Ubiedo iz Kasperskog.

I dok su hoteli u Brazilu i Španiji – jednoj od najpopularnijih svjetskih destinacija za odmor – bili glavne mete, napadi su se dogodili u desetak zemalja, uključujući Kostariku, Meksiko, Rusiju, Tursku, Maleziju, Italiju i Egipat.

– Za goste hotela, ovo se prevodi u veći rizik od krađe kartica i ličnih podataka, čak i kada vjerujete poznatim hotelima – dodao je Ubiedo.

- OGLAS -

Prema Kasperskom, napadi se izvode putem phishing e-poruka poslanih hotelskom osoblju, koje zauzvrat učitava zlonamjerni softver u hotelske sisteme gdje lopovi mogu pristupiti podacima o plaćanju gostiju i drugim osjetljivim informacijama.

– E-poruke često izgledaju uvjerljivo, dolaze s legitimnih web stranica ili domena s portugalskom tematikom – saopćio je Kaspersky, upozoravajući da se čak i naizgled „prijateljske“ e-poruke ovih dana moraju tretirati „s oprezom, posebno one s linkovima i prilozima“.

(Vijesti.ba / FENA)

Share This Article