Booking.com najavio reorganizaciju

2 Min Read

Platforma za rezervaciju smještaja Booking.com najavila je reorganizaciju poslovanja, signaliziravši da bi mogla gasiti radna mjesta.

Analiza poslovanja tek je krenula i još nije donesena konkretna odluka, objavila je u elektronskoj poruci kompanija, članica grupe Booking Holdings.

“Posrijedi je težak, ali nužan proaktivan korak koji bi trebao garantovati agilnost Booking.coma u vrlo konkurentnom sektoru i inovacije usmjerene na kupce”, stoji u saopćenju.

Na kraju prošle godine Booking Holdings zapošljavao je oko 23.600 ljudi, prema godišnjem izvještaju grupe koje ne sadrži odvojene podatke za Booking.com.

U petak grupa je u prijedlogu američkom Povjerenstvu za vrijednosne papire i berzu (SEC) napisala da će navesti više pojedinosti o vremenskom okviru reorganizacije i o njezinom vjerovatnom utjecaju na zaposlenike i na finansije “u primjerenom trenutku”.

“Vjerujemo da će ta nastojanja poboljšati učinkovitost operativnih troškova, podići na viši nivo organizacijsku agilnost i osloboditi resurse za ulaganje u dodatno poboljšanje naše ponude putnicima i partnerima”, stoji u prijedlogu.

Booking Holdings dodao je i da će u sklopu reorganizacije modernizirati procese i sisteme te optimizirati nabavu. Analiza obuhvaća samo Booking.com, ne i druge brendove, poput Pricelinea, Agode, Kayaka i OpenTablea, rekao je glasnogovornik kompanije.

Krajem oktobra Booking Holdings saopćio je da su mu ukupni operativni troškovi u trećem tromjesečju bili veći za 14.3 posto nego lani, dostigavši 4.8 milijardi dolara.

Ukupni prihod porastao je ipak za devet posto, na 7.99 milijardi dolara. Broj noćenja uvećan je za 8.1 posto, na 299 miliona, prenosi Hina.

Rast prihoda pratio je u stopu bruto vrijednost rezervacija koje su dostigle 43.4 milijarde dolara. Broj noćenja uvećan je za 8.1 posto, na 299 miliona. Neto dobit zadržala se na prošlogodišnjem nivou i iznosila je 2.5 milijardi dolara.

Potražnja u Evropi i brojnim azijskim zemljama za putovanjima u inostranstvo bila je stabilna i nadoknadila je slabije rezultate u segmentu domaćih putovanja u SAD-u i Kini zbog slabije osobne potrošnje u uslovima makroekonomskih teškoća, naveli su.

(Vijesti.ba)

x
Share This Article