Nova verzija dresa kombinuje nepogrešivu nebesko plavu boju sa bijelom dijagonalnom linijom, koja je modernizovana za novu generaciju navijača.
Šara je prvi put predstavljena na dresovima još 1970-ih godina, a nosili su je veliki klupski igrači poput Mikea Summerbeeja, Colina Bella, Francisa Leea i Tonyja Booka. Do sada je bila rezervisana za gostujuće dresove, no sada će po prvi put krasiti i domaću opremu.
Ovaj dres simbolično povezuje prošlost sa budućnošću, istovremeno odajući počast naslijeđu i osvajajući nova srca navijača širom svijeta.
Povodom lansiranja dresa, snimljen je i poseban promotivni film, u režiji Glenna Kitsona, koji donosi duh zajednice i navijačke strasti.
U filmu se pojavljuju brojni igrači kluba, među kojima su Erling Haaland, Manuel Akanji, Oscar Bobb i Alex Greenwood, a glavnu ulogu ima legendarni John Thompson (The Fast Show, Cold Feet), koji vodi neobičan talent show.
Film je snimljen u prostorijama Clayton Official Supporters Cluba, nadomak stadiona Etihad, i predstavlja odu zajedništvu, fudbalu i jednostavnim životnim radostima – baš onome što znači biti navijač Manchester Cityja.
Marco Mueller, viši direktor odjela sportske opreme u kompaniji PUMA, govorio je o novini Građana.
“Uzbuđeni smo što kultnu šaru, poznatu s gostujućih dana iz prošlosti, po prvi put donosimo na domaći dres. Ovo je snažna poveznica između različitih generacija City navijača”, navodi se na zvaničnoj stranici Građana.
(Vijesti.ba)