Videi će i dalje biti u središtu ove društvene mreže, no sada će više pažnje posvetiti i drugim mogućnostima.
TikTok je u posljednjih nekoliko godina postao glavni protivnik vodećih društvenih mreža na globalnoj razini. Kombinirajući kratke i viralne videozapise s algoritmom koji korisnicima pruža sadržaj koji ih zanima i zadržava ih na platformi, osvojili su korisnike diljem svijeta, posebno mlade generacije. Utjecaj ove platforme bio je tako velik da su Facebook, Instagram, YouTube i ostali konkurenti najavili promjene kako bi se mogli natjecati s TikTokom. Te promjene se uglavnom odnose na uvođenje kratkih videozapisa kao prioritetnog elementa za korisnike.
Sada i TikTok slijedi sličan pristup i svjestan je da će morati prilagoditi svoju ponudu i predstaviti opcije koje imaju njihovi konkurenti kako bi zadržali postojeće korisnike i nastavili rasti. To se već pokazuje kroz oglašena radna mjesta i informacije koje dolaze iz kompanije, prema anonimnim izvorima, izvještava ZIMO.
Prema tim informacijama, u TikToku se izražava zabrinutost zbog podijeljenosti korisnika koji dijele TikTok videozapise s prijateljima putem drugih društvenih mreža i komunikacijskih platformi te o njima raspravljaju i komentiraju. Byte Dance, kineska kompanija vlasnik TikToka, želi da korisnici umjesto da razgovaraju o TikTok sadržaju putem Instagrama ili WhatsAppa, koriste sam TikTok.
- Oglas -
Iz tog razloga, cilj kompanije u budućnosti je usredotočiti se na mogućnosti koje su popularne na drugim društvenim mrežama, kao i na komunikaciju i izravne poruke. Iako opcija slanja poruka postoji na ovoj platformi, ona je još uvijek u početnoj fazi i Byte Dance nije zadovoljan njome. Stoga će uložiti dodatne napore kako bi je poboljšali i omogućili korisnicima bolje iskustvo komunikacije. Ako uspiju u tome, nadaju se da korisnici TikTok videozapisa više neće dijeliti putem WhatsAppa i Vibera, već izravno putem poruka na TikToku.
Također, žele da TikTok postane mjesto na kojem će se korisnici moći “susresti i komunicirati s prijateljima iz stvarnog svijeta” i dijeliti važne trenutke života putem te platforme, stoji u opisu otvorene radne pozicije mobilnog inženjera u kompaniji.
Iako će se više usredotočiti na društvene mreže i poruke, iz TikToka su za Axios izjavili da će videozapisi i dalje biti najvažniji aspekt ove platforme i ključni dio njezinog identiteta. To ne znači da neće eksperimentirati s različitim mogućnostima i novitetima u budućnosti.