Put oko Afrike može produžiti putovanje za desetak dana i potrebno je puno više goriva i rada posade, što znači i veće troškove prevoza.
Samo troškovi goriva povećavaju se za milion dolara po putovanju.
SAD je sredinom decembra najavio međunarodnu vojnu koaliciju koja bi trebala štititi brodove i nedavno je potopio tri čamca Hutija, ali napadi nisu prestali.
Maersk je pred kraj 2023. godine planirao vratiti većinu brodova na rutu kroz Sueski kanal, ali je zbog novog napada promijenio mišljenje i upozorio klijente na moguće poremećaje u transportu.
“Situacija se stalno mijenja i još je vrlo nestabilna, svi raspoloživi obavještajni podaci potvrđuju da su sigurnosni rizici i dalje značajno povišeni”, saopćio je Maersk, dodavši da će zato u doglednoj budućnosti preusmjeravati sve svoje brodove oko Rta dobre nade.
Dodali su da se i dalje nadaju održivom rješenju u bliskoj budućnosti.
“Činimo sve što možemo kako bismo dali svoj doprinos, ali pozivamo klijente da budu spremni za kontinuisane komplikacije i na značajan poremećaj globalne transportne mreže”, navela je kompanija Maersk.