Facebook je objavio da će početkom decembra u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj ukinuti kategoriju vijesti i usredotočiti se na kratke video sadržaje.
Odluka je donesena u skladu s Facebookovom strategijom za preusmjeravanje resursa na područja koja više zanimaju korisnike, tvrde u tvrtki.
Korisnici prvenstveno posjećuju platformu zbog društvenih veza i istraživanja interesa, a ne zbog vijesti i političkog sadržaja, naglašavaju. Prema Facebookovim podacima, informativni sadržaj čini manje od tri posto pregleda na globalnoj razini.
Promjena neće utjecati na ostale Metine proizvode i usluge u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj, a korisnici i dalje mogu pristupiti novinskim člancima putem podijeljenih poveznica. Europski izdavači i dalje će imati pristup svojim računima na Facebooku i kategoriji Stranice, koja im omogućuje objavljivanje poveznica na sadržaj i usmjeravanje korisnika na web stranice.
- Oglas -
Mogu koristiti i proizvode poput Reels-a i sustava oglašavanja kako bi dosegnuli širu publiku i zadržali potpune prihode od poveznica prema vanjskim stranicama. Facebook će poštovati ugovore s izdavačima u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj do njihova isteka, ali ne planira sklapati nove za objavu informativnog sadržaja na Facebook Newsu.
Ističu i da ne razvijaju nove proizvode posebno prilagođene izdavačima vijesti, ističući svoju predanost povezivanju korisnika s pouzdanim informacijama.
Tvrtka surađuje s neovisnim provjeriteljima činjenica, koje je certificirala Međunarodna mreža za provjeru činjenica, u analizi i ocjenjivanju potencijalnih viralnih dezinformacija u svojim aplikacijama, prenosi Hina.