Irski niskotarifni zračni prijevoznik Ryanair morat će nekim putnicima vratiti ukupno više od 1,5 miliona eura zbog neopravdanih dodatnih troškova za prijavu na let, objavila je danas italijanska agencija za zaštitu tržišnog natjecanja.
Kako je napisao ombudsman AGCM-a, neki od uvjeta online registracije mogli bi dovesti u zabludu.
AGCM okrivljuje irsku kompaniju što nije adekvatno informirala potrošače kada je moguće prijaviti se na let putem interneta te o činjenici da bi troškovi mogli porasti ako se ne poštuje rok za online prijavu koji je postavio Ryanair, prenosi francuska novinska agencija AFP sažeti.
Dakle, ako se putnik ne prijavi na let putem interneta u roku koji je odredila firma, putnik tada mora dodatno platiti da bi se mogao prijaviti na šalteru na aerodromu
Vodeći zračni prijevoznik na poluotoku po broju prevezenih putnika sada će oštećenim putnicima morati vratiti 55 eura, koliko ukupno košta prijava u zračnoj luci. Novac će morati vratiti svima koji su se od 2021. do 2023. žalili kompaniji na dodatne troškove prijave jer, kako su naveli, nisu bili upoznati s uvjetima koji vrijede za online prijavu na let, objavio je talijanski čuvar tržišnog natjecanja.
Osim toga, svi putnici koji su rezervirali let u tom razdoblju i morali su dodatno platiti prijavu u zračnoj luci dobit će kompenzaciju u iznosu od 15 € ili Ryanair vaučer u vrijednosti od 20 €.
“Firma je pristala nadoknaditi približno 1,5 miliona eura”, navodi AGCM.
Firma se također obvezala “promijeniti web stranicu, aplikaciju i tekst e-pošte s potvrdom rezervacije kako bi uključila informacije o vremenskom okviru u kojem se putnik može besplatno prijaviti na let i svim naknadama povezanim s prijavom u zračnoj luci ”, napisao je italijanski čuvar tržišnog natjecanja.
(Vijesti.ba)