Stigla prva AI reklama za igračke

2 minuta čitanja

Kritičari negoduju, i tvrde da kreativni procesi nisu za vještačku inteligenciju.

Prodavnica igračaka Toys “R” Us je nedavno najavila partnerstvo sa agencijom po imenu Native Foreign, a projekat su opisali kao “prvi put da neki veliki brend koristi OpenAI alatku Sora za pravljenje reklame”.

U pitanju je relativno nova alatka koja tekst pretvara u video, prenosi PC Press.

Sora je lansirana u februaru i još uvijek nije dostupna široj javnosti. Kompanije mogu da je koriste, a iz Toys “R” US su je upotrebili da ispričaju priču o svom osnivaču.

Igračke se reklamiraju toplom pričom o dječaku koji je ostvario svoj san.

Pored dječaka u centru pažnje je i žirafa Geoffrey, koja je početkom tridesetih godina prošlog vijeka postala maskota prodajnog lanca.

Reklama liči na mnoge druge video sadržaje koje je napravio AI – tu su neprirodni pokreti, neobični oblici običnih predmeta, čudne stvari koje su postavljene tamo gde im nije mjesto.

Kritičari su postupak osudili, a ističu da AI trenira na radovima ljudskih autora. Iako trenutno ne izgleda tako, jednog dana bi mogao da preuzme kreativne poslove i da bez novca ostavi one od kojih je učio. Drugi komentari su jednostavniji: “Reklama ne valja ništa!”

(Vijesti.ba)

x
Podijeli ovaj članak