Kritičari negoduju, i tvrde da kreativni procesi nisu za vještačku inteligenciju.
Prodavnica igračaka Toys “R” Us je nedavno najavila partnerstvo sa agencijom po imenu Native Foreign, a projekat su opisali kao “prvi put da neki veliki brend koristi OpenAI alatku Sora za pravljenje reklame”.
U pitanju je relativno nova alatka koja tekst pretvara u video, prenosi PC Press.
Sora je lansirana u februaru i još uvijek nije dostupna široj javnosti. Kompanije mogu da je koriste, a iz Toys “R” US su je upotrebili da ispričaju priču o svom osnivaču.
Igračke se reklamiraju toplom pričom o dječaku koji je ostvario svoj san.
Pored dječaka u centru pažnje je i žirafa Geoffrey, koja je početkom tridesetih godina prošlog vijeka postala maskota prodajnog lanca.
Reklama liči na mnoge druge video sadržaje koje je napravio AI – tu su neprirodni pokreti, neobični oblici običnih predmeta, čudne stvari koje su postavljene tamo gde im nije mjesto.
Kritičari su postupak osudili, a ističu da AI trenira na radovima ljudskih autora. Iako trenutno ne izgleda tako, jednog dana bi mogao da preuzme kreativne poslove i da bez novca ostavi one od kojih je učio. Drugi komentari su jednostavniji: “Reklama ne valja ništa!”
(Vijesti.ba)