Vlasnici čuvenog brenda za lošu prodaju okrivili marketing

2 minuta čitanja

Isporuke kupcima su pale sa 15.300 na samo 6.500 automobila u prvoj polovini 2024. Šta se dogodilo?

Pa, prema Karlosu Tavarešu, zabrinjavajući pad prodaje je uzrokovan neefikasnim marketingom, a ne problemima sa proizvodima ili strategijom cijena.

“Kada je riječ o Maseratiju, tu imamo sjajne automobile i sjajne tehnologije. Možemo da ponudimo SUS ili 100% električne luksuzne sportske automobile. Ako je prodaja trenutno spora, to je pitanje marketinga. Takođe smo mnogo napredovali na polju kvaliteta, ali sada moramo da radimo na marketingu”, rekao je Tavareš.

Ali, ne tako davno, Karlos Tavareš je bio mnogo strožiji.

“Ako ne zarađuju novac, mi ćemo ih ugasiti. Ne možemo sebi da priuštimo da imamo brendove koji ne zarađuju. To je tako jednostavno.”

Nije eksplicitno mislio na Maserati jer je govorio o svim brendovima koji se nalaze ispod džinovskog korporativnog kišobrana, ali svakako je marka sa znakom trozupca bila među prozvanim.

Stellantis je kasnije objavio saopštenje za javnost u kojem se navodi da svih 14 brendova ostaje tamo gdje jesu, potvrđujući svoju obavezu iz 2021. da će ulagati u sve brendove tokom narednih 10 godina, prenosi b.92.

To znači da brendovi koji se bore za opstanak, kao što su Lancia i DS Automobiles imaju rok do kraja decenije da preokrenu stvari.

Maserati se nada da će poboljšati prodaju nastavkom višegodišnjeg procesa obnavljanja i proširenja svoje linije.

Nakon lansiranja potpuno električnog GranCabrio Folgore ranije ove godine, sljedeći korak je predstavljanje MC20 Folgore 2025.

Veliki električni SUV će stići 2027. godine, sa limuzinom Quattroporte sa nultom emisijom, čiji je debi planiran 2028. godine.

(Vijesti.ba)

x
Podijeli ovaj članak