Lukša Jakobušić više nije predsjednik Uprave Hajduka.
Poziciju koju je preuzeo u oktobru 2020. godine, nakon odlaska Marina Brbića, napušta nakon tri i pol godine. Smijenio ga je Nadzorni odbor kluba, a vršiteljica dužnosti predsjednice kluba do kraja sezone bit će članica Uprave Marinka Akrap.
Hajduk je u proljetnom dijelu prvenstva prosuo prednost koju je imao prije zimske pauze, a u nastavku je osvojio samo 14 od 27 mogućih bodova, što je čak 13 manje od vodeće Rijeke. Na Poljudu je doživio tri poraza – od Rijeke, Lokomotive i Dinama – te su se snovi o tituli potpuno urušili.
Za vrijeme Jakobušićevog mandata Hajduk je osvojio dva SuperSport Hrvatska nogometna kupa. Želje su bile i ligaška titula i grupa nekog evropskog takmičenja. Obje su ostale neispunjene. Sad već bivši predsjednik kluba i sam je bio najavio odlazak ne bude li ispunio ambicije koje je sebi zadao. No prije nego što je sam otišao, ostavku mu je uručio Nadzorni odbor.
Marinka Akrap preuzima vođenje Hajduka
Dužnost vršiteljice dužnosti predsjednice preuzima Marinka Akrap.
Ona je dosad bila članica Uprave kluba i direktorica marketinga u Hajduku. U Hajduk je ušla početkom septembra 2021. kad je klub najavio da će djelokrug njenih poslova biti marketing, prodaja i odnosi s javnošću.
Rođena je u Splitu 1968. godine, a odrasla je u Tučepima. Majka dviju kćeri diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, a Hajduk je po dolasku u klub ovako predstavio njenu poslovnu karijeru:
“Na mjesto članice Uprave Kluba, gospođa Akrap dolazi iz Podravke s pozicije direktorice Sektora korporativnog marketinga i komunikacija na kojoj je provela zadnjih devet godina, a prije toga, baveći se marketingom, prodajom i odnosima s javnošću kroz dvanaest godina rada u dm-drogerie marktu Hrvatska, prošla je razvojni put od asistentice za reklamu do članice Uprave zadužene za nabavu, marketing, odnose s javnošću i dio prodaje.”
“Imala sam priliku raditi za značajne kompanije i brendove, ali sada sam jako sretna što svoje bogato znanje i iskustvo iz područja marketinga, prodaje i komunikacije mogu staviti na raspolaganje meni najznačajnijem brendu”, rekla je po dolasku u klub kad je istaknula i sljedeće:
“Odgovornost i očekivanja su velika i uz svu nepredvidivost koju donosi nogomet mogu obećati da ću uvijek ustrajati na hajdučkim vrijednostima, dati svoj maksimum te se truditi donijeti novu energiju i kreativnost kako bi doprinijela da naš Klub svakom svom navijaču i poslovnom partneru, osim emocije kakvoj kod nas nema konkurencije, donese i dodanu vrijednost.”
(Vijesti.ba)